Godzina Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
7:00 WOD (Dawid) WOD (Dawid) WOD (Dawid) WOD (Dawid) WOD (Dawid)  
8:00 WOD (Dawid) WOD (Dawid) WOD (Dawid) WOD (Dawid) WOD (Dawid)  
9:00          
10:00          
15:00          
15:30          Cross Kids (Natalia)
16:00 WOD (Jarek) WOD (Jarek) WOD (Jarek) WOD (Jarek)  
17:00 WOD (Willy) WOD (Willy) WOD (Willy) WOD (Willy) WOD (Willy)  
18:00 WOD (Willy)

ON RAMP INTRO(Jarek)

Women’s Shapes (Natalia)  WOD (Willy)

ON RAMP INTRO(Jarek)

Women’s Shapes (Natalia) WOD (Willy)

ON RAMP INTRO(Jarek)

 
19:00 Tabata/Interval
(Jarek)
ENDURANCE

FAT BURNER(Jarek)

WOD (Jarek) WOD (Jarek) Tabata/Interval(Jarek)  
20:00 WOD (Jarek) WOD (Jarek) Tabata/Interval (Jarek) WOD (Jarek)

 

WOD – Zajęcia dla wszystkich grup zaawansowania, które w zależności od stopnia sprawności będą skalowane czyli dopasowywane pod Twoje możliwości! Na tych zajęciach łączymy już poznane techniki w całość. Każdy trening jest inny i obejmuje prace na przyrządach jak również trening aerobowy. Zajęcia są krótkie ale intensywne. Przeznaczone są dla każdego członka klubu bez względu na płeć i wiek.Stosujemy przynajmniej 3 stopniowy poziom skalowania plus indywidualne dopasowanie treningu do każdej osoby co daje możliwość trenowani rożnych osób z rożnym poziomem zaawansowania na jednej grupie 😉

 

ON RAMP INTRO – Zajęcia te mają charakter techniczno-informacyjny, sprawdzają możliwości ruchowe adeptów oraz ich koordynację. Na tych zajęciach dowiesz się jak pracować z wolnymi ciężarami oraz zobaczysz jak wyglądają podstawowe ruchy funkcjonalne. Na Intro obowiązują zapisy telefoniczne bądź przez fb w wydarzeniu lub w wiadomosci na stronie.

 

Weightlifting (Technika) – Zajęcia mają charakter techniczny. Nauczysz się tu wszystkich technik od podstaw bazujących na pracy ze sztangą.

 

Tabata/Interval – Celem treningu Tabata/Interval jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej, czyli tlenowej oraz stymulacja procesów metabolicznych, a co za tym idzie – przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej.

 

Women’s Shapes – Zajęcia dedykowane kobietom, na których będziemy kształtować pośladki, uda, brzuch oraz ramiona.

 

ENDURANCE FAT BURNER – Zajęcia na których będziemy pracować tlenowo czyli około 70% waszego maksymalnego tętna czyli puls mniej więcej na wysokości 130 ud/m gdzie będziemy wykorzystywać energie z tkanki tłuszczowej spalając jej zasoby 😉

 

Cross Kids – Trening ogólno-rozwojowy, funkcjonalny skierowany dla dzieci w wieku 7-13 lat.
🎈W jakim celu?
Celem ćwiczeń jest rozwój wszystkich cech motorycznych dzieci i
młodzieży, co skutkuje wzrostem ogólnej sprawności fizycznej maluchów. Regularne treningi przyczyniają się do zwiększenia zwinności, gibkości, szybkości, równowagi oraz wytrzymałości. Wpływają pozytywnie na układ krwionośny i oddechowy, kształtują prawidłową postawę ciała oraz mogą skutecznie zapobiegać nadwadze. Warto także zwrócić uwagę na fakt, że tego typu trening świetnie kształtuje pozytywne wzorce społeczne i emocjonalne. W profesjonalnych boksach kładzie się bowiem duży nacisk nie tylko na współzawodnictwo, ale i na współdziałanie, wspieranie innych ćwiczących dzieci oraz szacunek do pozostałych osób w grupie.
🎈Jakie plusy wnosi dla dzieci tego typu trening?
Dużą zaletą zajęć crossfit dla dzieci jest także brak rutyny i powtarzalności. Każdy trening jest inny więc dzieci się nie nudzą. Co więcej, crossfit stanowi świetną podstawę i bazę przygotowującą ciało dziecka do wszystkich innych dyscyplin sportowych.