Godzina Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
7:00 WOD WOD WOD WOD TEAM WOD
8:00 WOD WOD WOD WOD TEAM WOD
9:00 WOD (zawieszony na okres lipiec/sierpień)
10:00 WOD(zawieszony na okres lipiec/sierpień)
11:00
12:00
13:00
16:00 WOD WOD WOD WOD TEAM WOD
17:00 WOD WOD WOD WOD TEAM WOD
18:00 WOD WOD WOD WOD TEAM WOD
19:00 INTRO
WOD
WOD WOD WOD INTRO
TEAM WOD
20:00 WOD WOD Tabata/Interval WOD

 

WOD – Zajęcia dla wszystkich grup zaawansowania, które w zależności od stopnia sprawności będą skalowane czyli dopasowywane pod Twoje możliwości! Na tych zajęciach łączymy już poznane techniki w całość. Każdy trening jest inny i obejmuje prace na przyrządach jak również trening aerobowy. Zajęcia są krótkie ale intensywne. Przeznaczone są dla każdego członka klubu bez względu na płeć i wiek.

 

TEAM WOD – Zajęcia dla wszystkich grup zaawansowania, polegające na rywalizacji drużynowej. Tutaj celem oprócz samego treningu jest również integracja i nauka pracy z partnerem oraz w drużynach. Zawodnicy uczą się obierać strategie i dopingują się nawzajem. Zajęcia te charakteryzuje wysoka intensywność połączona z zabawą. Dają dużą satysfakcję i radość.

 

INTRO – Zajęcia te mają charakter techniczno-informacyjny, sprawdzają możliwości ruchowe adeptów oraz ich koordynację. Na tych zajęciach dowiesz się jak pracować z wolnymi ciężarami oraz zobaczysz jak wyglądają podstawowe ruchy funkcjonalne. Na Intro obowiązują zapisy telefoniczne bądź przez fb.

 

Weightlifting (Technika) – Zajęcia mają charakter techniczny. Nauczysz się tu wszystkich technik od podstaw bazujących na pracy ze sztangą.

 

Tabata/Interval – Celem treningu Tabata/Interval jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej, czyli tlenowej oraz stymulacja procesów metabolicznych, a co za tym idzie – przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej.