Godzina Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
7:00 WOD (Dawid) WOD (Dawid) WOD (Dawid) WOD (Dawid) TEAM WOD (Dawid)
8:00 WOD (Dawid) WOD (Dawid) WOD (Dawid) WOD (Dawid) TEAM WOD (Dawid)
9:00 WOD (Jarek)
10:00 WOD (Jarek)
11:00
12:00
13:00
16:00 WOD (Jarek) WOD (Jarek) WOD (Jarek) WOD (Jarek) TEAM WOD (Jarek)
17:00 WOD (Willy) WOD (Willy) WOD (Willy) WOD (Willy) TEAM WOD (Willy)
18:00 WOD (Willy) Women’s Shapes (Natalia) WOD (Willy) Women’s Shapes (Natalia) TEAM WOD (Willy)
19:00 Tabata/Interval (Jarek) WOD (Jarek) WOD (Jarek) WOD (Jarek) Tabata/Interval (Jarek)
20:00 ON RAMP INTRO (Jarek) WOD (Jarek) Tabata/Interval (Jarek) ON RAMP INTRO (Jarek)

 

WOD – Zajęcia dla wszystkich grup zaawansowania, które w zależności od stopnia sprawności będą skalowane czyli dopasowywane pod Twoje możliwości! Na tych zajęciach łączymy już poznane techniki w całość. Każdy trening jest inny i obejmuje prace na przyrządach jak również trening aerobowy. Zajęcia są krótkie ale intensywne. Przeznaczone są dla każdego członka klubu bez względu na płeć i wiek.

 

TEAM WOD – Zajęcia dla wszystkich grup zaawansowania, polegające na rywalizacji drużynowej. Tutaj celem oprócz samego treningu jest również integracja i nauka pracy z partnerem oraz w drużynach. Zawodnicy uczą się obierać strategie i dopingują się nawzajem. Zajęcia te charakteryzuje wysoka intensywność połączona z zabawą. Dają dużą satysfakcję i radość.

 

ON RAMP INTRO – Zajęcia te mają charakter techniczno-informacyjny, sprawdzają możliwości ruchowe adeptów oraz ich koordynację. Na tych zajęciach dowiesz się jak pracować z wolnymi ciężarami oraz zobaczysz jak wyglądają podstawowe ruchy funkcjonalne. Na Intro obowiązują zapisy telefoniczne bądź przez fb w wydarzeniu.

 

Weightlifting (Technika) – Zajęcia mają charakter techniczny. Nauczysz się tu wszystkich technik od podstaw bazujących na pracy ze sztangą.

 

Tabata/Interval – Celem treningu Tabata/Interval jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej, czyli tlenowej oraz stymulacja procesów metabolicznych, a co za tym idzie – przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej.

 

Women’s Shapes – Zajęcia dedykowane kobietom, na których będziemy kształtować pośladki, uda, brzuch oraz ramiona.